bambi

I ♥ REA

Cupcakes för 400 kr styck (istället för 600 kr), så det var svårt att låta och köpa en i varje färg (av dom färger dom hade). Jag chansade på en storlek mindre än vanligt eftersom jag vet att dom är rätt så stora i storleken, men har aldrig provat en storlek 1 så man är ju lite orolig att den kanske ska vara för kort. Men det passade hela perfekt!

Älskar Cupcakes, det härliga materialet, den söta spetsen och lagom lång... gillar även den lilla ärmen på dessa toppar (har sen tidigare en Cupecake long top med långa ärmar).

#1 - En Oskriven Framtidd

Vilken fin blogg du har!

#2 - Katinka

Ja, rea är inte dåligt precis! Hade också mina funderingar på en Cupcake Top till - har en i mörkblått redan - men jag vet inte riktigt nu när det är dags för nya Mollysar snart...

#3 - Evalena

Jag gillar också cupcakes o framför allt longtopsen. skulle gärna komplettera med flera men de är ju omöjliga att få tag i......

#4 - Anna-Karin

Vart köpte du dem?

#5 - Mia

Vilka webbutiker säljer Odd Molly? Jag har surfat runt och hittat några: Sid and Sally, TinTin Style, FolkArt och 2-3 till. Hur fungerar det med kollektionerna. Tycker alltid att det bara finns XS och S kvar överallt och jag behöver M eller L. Kolletkioner som finns nu kommer dessa plagg inte att komma in i större storlekar ex eftersom jag gissar att höstens snart kommer (eller redan har kommit)...Ex Arthology skirt och tunic och Ignorance Dress är jag sugen på...skriv gärna inlägg om du vet =)

#6 - Mia

Jag beställde en blus på Sid And Sally men den var lite trång över armarna, kändes nästan felsydd faktiskt. Så det var till att skicka tillbaks tyvärr. Det var en #100 Poplin Smock love blouse. Annars var den väldigt fin! Ps. det var jag som skickade och frågade dig om lite tips per mail. Tack för dina råd! :)

#7 - Sofie

Vart hade dom sån bra rea tro? Åker till sthlm i morgon o är på odd molly jakt :-)

#8 - Bröllopsbloggen

hej hej igen.. har du varit på kosta boda outlet?

ja var där i förrgår å dom har massa odd molly till typ 70% av priset... tänkte på dej med en gång



kram

#9 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Mia: Jag har en lista på webbutiker som säger Odd Molly, om du kikar i vänstermenyn så står det "Odd Molly på nätet"

#10 - Bina - everydaymolly

De är supersköna - verkligen men jag skulle nästan vilja gå ner mer än en storlek på min kortärmade. Jag väntar hem en Cupcake tankette nu och den ser så söt ut med sin frillade kant nertill.



GRATTIS till dina fynd! Verkligen ett skönt basplagg!

#11 - N

Rea är kul men det är inte alltid så bra när man vill spara pengar till höstkollektionen. Har själv drabbats av det :-)

#12 - Ina

Wow vilka fynd du gjort!!! Det var värst vad alla fyndar...:-)

#13 - Bröllopsbloggen

om du har vägarna förbi tycker ja du ska kika in där... massor med fin



kram

#14 - Anna-Karin

Aha... tack för svar!

Jag har velat lite fram och tillbaka ang. dem hos Sid & Sally och nu är de givetvis slut i min storlek. Tänkte att du kanske hittat dem någon annanstans.

#15 - Linda

Grattis till bra köp, älskar min och de är så användbara :-)

#16 - Mor Penna

Men oj, händelserik morgon :-(

Ja, då förtjänar man några fina cupcakes. Trodde det var muffinsformar dock, där ser man vad man lär sig hehe.

Ny tävling hos mig idag där man kan vinna en fin bärsele :-)

Kram Mor Penna

#17 - Starmama ♥

Vilka finfina cupcakes! Riktiga fynd ju! Älskar mest den beige :-) Men du passar ju i alla färger och lila & svart kommer stort i höst igen! :-D



KRAMIS KRAMIS!

#18 - Pingla, nu utlottning i bloggen

Kul med lite cupcake-fynd. Jag älskar mina men skulle gärna vilja ha fler. Var hittade du dem på rea?

#19 - Susanna

Beställde oxå en cupcake från sid o sally, tog en 3:a som jag tyckte var oerhört vid nedtill men ganska snäv i ärmarna. Borde ha gått ner i storlek till en två.

#20 - Lotta

Jättefina. Kul att ha olika färger. Ropade själv hem en cupcake long top pink på Tradera idag. Undrar om Fitts and company. Ligger det i USA och hur är det att beställa därifrån? Är det hög fraktkostnad? hälsningar Lotta

#21 - Alexandra

Bambi, jag hoppas det blir snabbt bättre med din tumme, såg ditt inlägg om olyckan med osthyveln och blev ledsen för din skull...

Och du, vet du något om ODD MOlly butikens planer på rea, kommer den finnas där också?