bambi

Imorgon...
... ska jag försöka ta mig in till Odd Molly butiken och kanske ta "Odd Molly promenaden" för att kolla in och prova pre-fall kollektionen.

... ska vi hämta ut Svanen stolen som jag vann på Mammablogg Galan. Ska bli så kul att få börja använda den fina! :)
#1 - Anncha

Och jag som också ska kolla in Odd Molly i morgon - åker ju på några dagars semester till Stockholm imorgon! Kanske vi ses efter vägen, då? ;-)



(Fast vi kommer inte fram förrän på eftermiddagen - så risken är nog ganska liten!)



:-)

#2 - Anna-Karin

Tack för Odd Molly promenad-kartan! Jag stack till Stockholm igår med tåget för att fynda på Mathilde och då skrev jag ut din karta och följde den :)

#3 - Anna

Taradiddle i Royal... Kan du prova den och lämna rapport? :-)

#4 - linda.

Hoppas du får en fin fredagkväll! :)

#5 - Rebeccas.se

Vad spännande, vill se bilder på stolen sen!

#6 - Bina - everydaymolly

Ja - härligt! Det var visst någon butik som saknades på kartan men den får du fixa in så du inte missar någon godbit!

#7 - Mamma Russin

hej hopp...



åhh har du fått din stol?? det har inte jag.. hoppas den kommer på måndag då..

kramkram