bambi

Ja, just det....
...idag är det ju 2 år sen min älskling friade till mig  :)

Vi har pratat om att vi ska gifta oss nästa vinter på en strand i Thailand (som var ursprungsidén, men så kom en plutt emellan  ;)).
#1 - Linda

Låter härligt! Vill också gifta mig... väntar på att bli friad till, eller att jag får tummen ur och friar själv :)

#2 - Anonym

Sv: Tack så mycket. Tur VillerValla har mycket stjärnor då ;)

#3 - Noretstar

Grattis!

Vi har varit förlovade i två år men har inte ens pratat bröllop.

#4 - Noretstar

Ett år skulle det stå :)

#5 - Anna

Vad kul (: Jag och min pojkvän förlovade oss också i Gothia Towers! (: Åt även på Heaven 23. Helt fantastiskt!

#6 - Fru Evelina

grattis på förlovningsdagen!! hoppas det blir ett bröllop som planerat så vi får läsa om planeringen snart =)

#7 - nina

FÅr man fråga hur det gick till?