bambi

Jeansklänning

Denna jeansklänning är ju så häftig. Kommer i höstkollektionen, limited edition, så den kommer nog vara lite svår att få tag på!  #122 Denim Dress heter den och kommer att kosta runt 1800 kr.
#1 - Anna-Karin

Ja... den är jättesnygg!

Men jag insåg snabbt att den kommer inte passa på mig.

#2 - Pingla

Superläcker!

Fast själv skulle man ju se ut som en mindre, ambulerande husvagn.

#3 - Alexandra

Håller med Pingla. Klänningen ser fin ut på bilden, men kjolens vollanger står ut som stryckt med stärkelse och det kommer inte passa till någon som helst kofta, risken är att jag kommer att upplevas som superfet liten humla på två ben...

#4 - Camilla (lillmillan)

hmmmm gillar den inte. Har svårt at se någon kroppstyp som kommer passa i den. Kanske överraskar i verkligheten

#5 - Evalena

JA, den där var verkligen speciell. Vet inte vad jag ska tycka faktiskt. Inget jag skulle passa i t r o r jag. men man har ju tyckt en massa förut om OMplagg o sen ändrar man sig. (läs: jag)

#6 - Ina

Jag är kluven... Den är fin men inget jag kommer köpa.

#7 - Natthakan

Snygg!

#8 - Anette

åh det var den första jag föll för!SUPER, men undrar om den kommer i våra butiker?

#9 - Jacks mamma * Ung, snart högskolestuderande mamma*

Den var riktigt fin. Fast jag gilar klänningen du köpte härom dagen bättre, skitsnygg!

#10 - Katinka

Mmm njaaee... Den ser fin ut på produktbilden, men den där hade jag nog aldrig satt på mig faktiskt...

#11 - Linda

nja... inte riktigt min stil tror jag...