bambi

Köparens marknad
Just nu är det verkligen köparens marknad på Tradera. Man kan göra riktiga fynd när det gäller Odd Molly! Jag vet inte om det beror på:

1.) Att det är semester och alltså inte så många som är ute på Tradera?

eller

2.) Att folk har blivit avskräckta när det gäller alla kopior på Odd Molly och vågar inte shoppa OM på Tradera?

Eller kanske en kombination?


För vad sägs om detta fynd jag gjorde. En ny Missing Dress för 940 kr. inkl. frakt!! Jag har länge letat efter en Missing Dress för under tusenlappen... det var kanske lite väl optimistiskt med tanke på att dom kostar 1800 kr. i butik. Men nu så! När det är så här så kan man göra riktigt fynd!

Men jag råder er att kolla igenom en säljarens omdömen NOGA innan ni lägger bud, det finns många som luras och så var försiktig när det gäller dom vanligast kopiorna på Odd Molly.



P.S. Jag säljer underklänningen som följde med min Dress #770, eftersom jag redan har en så jag tyckte inte att jag behövde två... Den auktionen finns här.
#1 - Bina - everydaymolly

Ja du gjorde ett kap - har den kommit och hur trivs du i den?

#2 - Pingla

Det är verkligen dött på Tradera just nu. Av den anledningen säljer jag inget där för tillfället.

Är så sugen på din underklänning men eftersom jag är en stadig 4:a så får jag så över.

#3 - Alexandra

Åh, gud vad jag blir avundsjuk!! Jag har jagat en blå missing dress ÖVERALLT (eller iallafall överallt mellan Uddevalla och Malmö...) men hittade inte den, och på Tradera finns inte storlek 1.



Stort grattis till din klänning!!! Det var verkligen ett fynd :-)