bambi

Matkänslig
Jag är fortfarande jättetrött... jag sover aldrig riktigt bra borta så här... så jag har en fruktansvärd huvudvärk. Det känns som om jag drack upp en hel flaska vin igår, men det blev bara ett glas vin igår.

Jag är så känslig när det gäller mat, måste få mat i mig på regelbundna tider och igår kväll var middagen kl. 21... så jag var inte på topp då. Och nu är det brunch kl. 11... och jag mår riktigt kass... hoppas att jag mår bättre så fort jag får i mig lite av brunchen.

Just nu känner jag att jag bara vill hem!
#1 - nina

Nej men gumman. Du kommer ju snart hem. Hoppas du kan njuta av din sista tid som "ensam" innan du är hemma. Läsa en bok på tåget. Äta lite godis eller nej, fruktsallad kanske...

#2 - Linda

Hoppas snart du mår bättre...

#3 - Pingla

Nej vad trist.

Har oxå fullständigt snedtänt på ett glas vin nån gång. Mådde så dåligt dagen efter att maken frågade om jag gått och smygsupit efteråt. Känner med dig.



Kan iaf lova att du kommer må 1000% bättre när du får träffa familjen igen.

#4 - Carolina

Hoppas att du snart mår bättre - var kul att träffa dig igår! :)

#5 - Rebeccas.se

Du har säkert kommit hem nu, eller i alla fall fram med tåget. Själv sitter jag där jag sitter på den här gudsförgätna bussen. ;) Hoppas du mår bättre!