bambi

Myspys

Vi har tänt lyktorna från Sagaform som vi fick på Mammablogg Galan och så myser vi lite med plutten. Han är så underbar! Han har faktiskt börjat krypa riktigt mycket nu. Förut så kröp han ett par steg sen så övergick han till sitt vanliga ålning. Han kan åla sig fram jättesnabbt. Men när han var hos svärföräldrarna när jag var borta så hade han varit ute på deras altan och där var det lite svårt att åla sig fram (inte lika halt som på ett golv) så då började han krypa mycket mer och nu har han fortsatt med det...

Sen så ställer han sig upp på fötter hela tiden. Han tycker verkligen att det är superkul. Får se om han börjar gå snart  :)

#1 - Elin (Edvinsmamma)

Det är så skönt när dom börjar krypa.

Minns att Edvin ålade runt länge också eftersom det gick så mycket fortare. Det resulterade i att han mer eller mindre var som en liten "mopp" och blev alltid smutsig ;)



Kram

#2 - Sara C

Så söt han är!!

#3 - Anonym

Är du trött på alla dessa gratissidor där man bara få presenkort? Nu kan du istället få pengar!

På bara några dagar har jag nu fått ihop ett par hundra, och man kan ta ut pengarna när man vill!



Så registrera dig nu på : http://www.woopa.se/?ref=snoppis

#4 - Jenny

Hej, och kul att träffa dig på galan :) Lyktorna (och allt annat underbart som vi fick) var så himla fina :)



Hoppas du har en fin kväll med familjen, kram Jenny

#5 - p

sv. ghar inte hört den så den får jag kolla upp!

mysiga bilder

#6 - Pingla

Mysigt!

Dags att plocka bort duken under ljusen innan Zack hittar dit. :-)

(Ja, min svåger är brandman)

#7 - Frida

Guud vad lik han är dig, sin mamma upp i dagen.

Mys på nu med mannen :D

Kram & sov gott<3

#8 - Katinka

Ja, jag suktar efter den där Brand new 2:hand dress i powder som kommer i vinterkollektionen. Men den lär väl inte komma nu?

#9 - Kajsa

Åh vad jag önskar att jag kunnat åka på mammagalan! Men det blev inte så... nästa år kanske :)

Min mail trasslar lite så jag vet inte om du fått mailet jag skickade i morse? Om inte så skickar jag det igen!

#10 - -MeMilly-

tack tack, jo speciellt när det har legat på is ett tag :)

#11 - Nina

du kanske tog igen sömnen då du kom hem. mysigt att han hade börjat krypa under helgen. när vi satt å pratade om hur mkt han ålade :D lite roligt.



jag kommer nog att vara mammaledig året ut iaf. som det ser ut nu..



ska du vara mammaledig något mer eller är det sambos tur nu? tills zack börjar på förskola?

#12 - GucciMama

haha håller på nu.. näh har stadat och tvättat hela dagen, plus att min brors döttrar är här så det är underhålla dem oxå :-) Nu sover alla så nu ska jag uppdatera massor :-)