bambi

Nya morgonrutiner?

Ja, man kan ju hoppas att det är nya morgonrutiner som har införts sen Zack flyttade till sitt egna rum. Han har nu dom tre morgonar som han har sovit där gjort följande:

05.20 - gnäller lite (första morgonen så tog jag upp honom då)
05.23 - tystnat
06.00 - gnäller igen

Så jag plockade upp honom klockan 6 och då satt han upp i sängen. Klockan 6 är faktiskt helt okej tid att vakna (speciellt efter att ha vaknat klockan 5, och ibland tidigare!). Jag kommer ändå behöva gå upp klockan 6 sen när jag börjar jobba och ska vara där till 8.00.
#1 - Bröllopsbloggen

baaahhh låter så tidigt mina barn har alltid sovit till typ 9 :) så man hart blivit lite bortskämd



kram

#2 - Rebeccas.se

Usch, låter inte så kul. Har också tröttisar till barn.



Kramar

#3 - Emma

Ååh vilken skön ställning :) hihi