bambi

Rain rain go away, come back some other day!


Usch, vilket dåligt väder det är här. Regnar och regnar. Snart är min semester över och jag tror att vi har haft 2 soliga veckor under hela sommaren... eller nåt sånt. Förra sommaren så var det också ca 2 soliga veckor, men då var jag höggravid och då var jag glad att det inte var sol och varmt. Dom dagar som det var varmt satt jag med mina svullna fötter i en isbalja.
#1 - Susanna

Vi har också dåligt väder här i norr. När börjar du jobba igen? Jag jobbar också som lärare, börjar den 17 augusti. Har då varit ledig i nio veckor, så man ska inte klaga! Ha en fin dag trots regnet!

#2 - Kajsa@Mamma24

Ja usch, jag vet... Hemskt trist väder!



Sorry att jag inte har hört av mig, det har varit ett SÅNT STRUL - släktrelaterat - (och så blev lillan sjuk mitt i alltihopa när vi skulle ses ju) men nu har det äntligen blåst över...Puh!

Tycker ändå vi skjuter lite på det, till slutet av augusti när allt "kommit igång"... Trafiken går alltid ner på sommaren, & det är ju roligare för dig oxå om fler läsare ser intervjun!



Förresten, ska du på Odd Molly World preimiere runway show på lördag?

#3 - susanna

Här i norr regnar det också. När börjar du jobba igen? Jag jobbar också som lärare och börjar igen 17 augusti. Har då varit ledig i nio veckor så man ska inte klaga. Ha en fin dag trots regnaet!

#4 - Susanna

Oj det blev visst dubbelt, ibland funkar det inte!

#5 - Linda

Är också less på detta eviga regnande! Men tydligen skulle det klarna upp här framåt eftermiddagen så det hoppas jag på. Men det där riktigt fina sommarvädret med lata dagar på stranden lyser med sin frånvaro.

#6 - Jacks mamma * Ung, snart högskolestuderande mamma*

Vet vad du menar. Denna sommaren hade man ju hoppats på mycket sol, när man faktiskt kan njuta av den och inte svettas ihjäl av gravidvarmen.

#7 - kisse

Som höggravid är denna sommar rätt lagom ;)Visst är det tråkigt när det regnar men skönt att slippa den värsta värmen iaf.



tänkte även passa på att fråga om ni slängt hatchling vagnen? Min gick broms gick sönder rätt snabbt och sedan även sittdelen men nu när det snart komemr en ny bebis är jag lite sugen på att använda liggdelen om jag får tag i en ny bromsdel...

#8 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Susanna: Vi har ju semestertjänst så vi har bara 5 veckors semester. Jag börjar jobba nästa vecka!