bambi

Seperationsångest

Nu har sambon och plutten åkt iväg. Det gjorde ont i hjärtat se dom åka. För första gången på tio månader är jag helt utan sambo och plutt!

Men jag försöker se det positiva i det hela, så jag har avnjutit en favorit på balkongen - iskall martini bianco. Sen så blir det lite förberedelser inför morgondagen:

♥ Det ska packas...
♥ provas kläder...
♥ vaxa benen
♥ plocka ögonbrynen
♥ ta ett långt och avslappnande bad...
♥ lägga ansiktsmask...
♥ och hårinpackning...

...helt ensam utan stress...
#1 - Linda

Hoppas det går bra utan er lilla plutt, och att du får jättekul på mammablogg-galan.



Jag är utan min prinsessa varannan helg, lär mig aldrig utan det känns lika hemskt varje gång hon åker iväg.



Kram

#2 - Linda

Njut nu det är du värd! Tänk vilken underbar känsla när de kommer hem igen... Lycka till imorrn! kram

#3 - Marie

Vad mysigt det läter ändå :)

Ha det kul imorn och ta en massa bilder.

#4 - Ina

Låter härligt! Tror att man måste "tvinga" sig lite att vara utan sina barn ibland. Tänk vad kul det blir då ni ses igen och du har fått nya krafter. Ibland måste man få vara bara sig själv och inte någons mamma, sambo etc. Njuuuut!!

Mvh Ina

#5 - Bina - everydaymolly

Wohoo härligt!

#6 - Diana

Mmmm va gott det ser ut med iskall martini. :)