bambi

Service-minded
Igår så råkade jag se att det hade blivit en spricka vid hälen på mina nya Peep Toes från Swedish Hasbeens. Det glappade och en flisa var på väg att lossna. Jag fick lite panik, jag hade ju bara haft dom en vecka och nu var dom redan på väg att gå sönder?!? Och så var dom ju inte så billiga heller...

Så jag skrev ihop ett mail och skickade iväg. 10 minuter senare så får jag svar där tjejen bland annat skriver att dom är ju gjorda i trä som är ett hårt material och då kan det blir så (det finns en disclaimer om det på deras hemsida), men att man kan limma med trälim så blir det jättebra. I slutet av mailet så skriver hon också att om jag bor i stockholm så kan dom limma skorna åt mig.

Så jag mailar snabbt tillbaka att jag bor i stockholm, på söder och vill gärna att dom limmar sprickan åt mig. Då ber hon mig ringa henne och vi bestämmer en möteplats här i närheten och hon fick skorna igår eftermiddag.

Idag så ringer hon mig och säger att skorna är klara och så kommer hon hem till mig med dom! Snacka om service! Jag önskar att alla företag var så service-minded!

Men det var lite tråkigt att det redan skulle bli en spricka på så nya och dyra skor, fast nu syns det knappt!

#1 - Rebeccas.se

Så ska det vara, önskar fler företag kunde ta efter!

#2 - nina

OJ OJOJ Vilken sevice

#3 - Bina - everydaymolly

Härligt att de kunde fixa det! Jag älskar företag som inte enbart är medgångsföretag!

#4 - Pingla

Snyggt jobbat Swedish Hasbeens.

Tycker det var bra att du klagade hos dem oxå. Det är så lätt att bli grinig och inte göra något åt det när saker blir fel annars. Här fick de ju en chans att rätta till felet.



Ps. Jag har samma modell i natur på mig idag och de är sååååå sköna.

#5 - Agnieszka

Tråkigt med sprickan men skönt att dem har sån service!