bambi

Söndagsoutfit


Vi ska ta en tur in till NK och kika lite på kläder till sambon.
Jag har satt på mig min Missing Dress idag, lite söndasfin  :)
#1 - Lotta

Jättesnygg.

#2 - Mia

Du passar fint i den! En sån är jag själv sugen på =)

#3 - Jacks mamma * Ung, snart högskolestuderande mamma*

Så fint. Är det så fint väder i stockholm? Här är det regn och varmare kläder på Jack som gäller

#4 - dami

Åh, den är så fin på dig. Har själv en likadan som är oanvänd! Ska försöka bli kompis med den :D

#5 - Ina

Åh jag älskar Missing dress, jag har den i rosa och den är såå fin samtidigt som den är bekväm.

Du är jättefin i klänningen!!

Shoppa lugnt!!:-)

#6 - Anna

Jag hade en sådan... men sålde den, vet inte vad det var men jag kom inte till min rätt i den, fast nu är jag sugen på den rosa... hopplöst.

#7 - Agnieszka

Jättefin klänning!!!

#8 - Jolanta

Herregud, vad fin du är! Mycket passande modell och blått klär dig jättesnyggt!

#9 - Bina - everydaymolly

Fint!

#10 - Pingla

Superfin. Utmärkt NK-shoppingklädsel.

#11 - sofie

Tjusigt!

#12 - Anita

Så fin du er i den!!! Kjempefin kjole!

#13 - Linda

Läcker klänning! Åhh blev så sugen på vintern när ja såg den där! :-D

Trevlig blogg!

#14 - Mabimao

Typsikt!!!Jag har inte varit sugen på den alls.....tills nu! Jättefin på. Jag vill ha en!!!!!

Hur är den i storlek?

#15 - Susanna

Jättefin på dig!

#16 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Tack för alla fina kommentarer! Ni är så söta! :)



Mabimao: Jag skulle nog säga att den är normal i storleken. Min är en 2:a.

#17 - Mabimao

Det blev en på Juniforms rea!!!!

#18 - linda.

Hej!

Har du haft en bra helg? :)

#19 - Rebeccas.se

Åh så fin du är!