bambi

Spicy!
Jag bytte om till min Shottis & Kobe dress + Diary Cardigan

Det blev lite indiskt mat ikväll, det var gott med starkt! Plutten var på bra humör hela tiden, vilket är skönt. Man vet ju aldrig om han kommer att bli gnällig när man går ut på restaurang, men jag vill inte att vi ska undvika att gå ut på grund av att vi är rädda för det.
#1 - Pingla

Åh vad gott med indiskt! Jag går på Cambridge just nu och självklart ser/luktar jag mat var jag än vänder mig...



Snygg kombo med det röd kobe och lila diary.

#2 - nina

Det är ett dilemma det där att man ibland skiter i grejer för att man är rädd att de ska börja gnälla. TYvärr märker jag att vi hoppar över saker allt oftare. Ibörjan var vi mer så där at allt går.

Bra att det funkade ikväll. Indiskt är ju så supergott tycker jag.

#3 - sofie

Gott med stark mat! Min favorit är Indisk. :)