bambi

Starkare fransar
Nej, rubriken åsyftar inte till ögonfransar utan fransar på min fina Odd Molly sjal. Jag har nu suttit och förstärkt fransarna på ena sidan... det tog nästan en hel timme!

           

Jag tycker att jag hittade en väldigt bra tråd, en mer exakt färg gick nog inte att få tag på och då hade jag faktiskt inte ens sjalen med mig när jag valde färgen!

Men jag dubblade fästena ungefär. Vissa fransar var bara fästa med typ två trådar! Hoppas nu att jag inte ska tappa några av dom fina fransarna...

#1 - Pingla

Snyggt jobbat!

Det blev ju jättefint. Må dina fransar hänga kvar länge.

#2 - Bina - everydaymolly

Härligt! Jag våndas men måste ta tag i mina också.. gah

#3 - Evalena

Men vilket härligt pillergöra! Kan ana hur du suttit och knåpat, satt nämligen själv häromdagen och sprättade resårrynk på en tunika. Tog en sisådär 2timmar effektiv tid.

;-)

#4 - -MeMilly-

Tjing!

Allt bra med idag idag?



(du glömmer väl inte att följa min nya blogadress med bloglovin'?)