bambi

Svårflörtad

Nu har jag lagt plutten i hans egna rum, det var inga som helst problem. Får se hur det går under natten och när han vaknar imorgon bitti. Jag tycker nog att det är jobbigare än vad Zack tycker... men det kommer att vara lite ovant att inte höra honom under natten (oftast så kan man höra honom andas och röra på sig lite under natten).

En sak som jag tänkte på idag är att Zack är extremt svårflörtad nu för tiden. Vi brukar möta en granne rätt så ofta, en äldre gubbe, som tycker att Zack är så söt och ska alltid stanna och prata massor. Han försöker alltid att få Zack att le... men han lyckas aldrig riktigt. Jag vet inte om det är en utvecklingsfas eller om det bara är att han är blyg? Ja, vi får se...
#1 - Vi plus livet - Blivande tvåbarnsmamma

Första 14 månaderna sov vår dotter i vårt rum, i vår säng, så det var jättestort när hon sen flyttade in i eget rum. Och det var som du sa, det var jobbigare för mig än det var för henne ;-)

Hoppas att det går bra för er och att alla blir nöjda med lösningen!

#2 - My ♡

Naaaw vad söt :)

Hoppas allt är bra med dig?

#3 - Hannele - Mamma till Kevin ♥

Vilken söt :)



Kraam

H

#4 - Jacks mamma * Ung, snart högskolestuderande mamma*

Åh, jag är inte alls redo för att ha Jack i eget rum..skulle känts så tomt. Hoppas er natt blir bra!

#5 - jasse

Sötnos =)