bambi

Svårt att bestämma sig...
Plutten kröp själv dit och satte sig.... sötnosen!


Usch, jag har varit så trött idag så det har inte varit någon vidare blogg-dag. Däremot så har det gått ganska så bra för mina Tradera-auktioner och jag har kommit upp i ungefär en halv Indy dress. Men nu så funderar jag istället på om man skulle ta och köpa sig en Fields of lace dress nu när det är halva priset. Men den är inte så smickrande för figuren... men den är ju himla fin under koftor och så. Jag kanske ringer dit och hör om det finns någon kvar i min storlek. Hihi... att det altlid ska vara så svårt att bestämma sig för vilka Mollysar man vill ha... man vill ju ha ALLA!

Gammalt inlägg där jag provar Fields of lace dress.

Pinglan kom med tips på vart några efterlysta plagg fanns att få tag på:
1) LjusRosa Highwater 3/4 längd Stl 1     Mathilde 50%
5) Imagination Wrap i grått strl 1 eller chalk strl 1   Mathilde 50%
14) Jeanskjolen, storlek 3      Mathilde 50%
18) Vitt Pointelle linne #215   från denna kollektionen i strl 2 Åhléns City (fullpris)

Om man inte bor i Stockholm så kan man ringa till Mathilde så kan dom posta det man vill ha mot en viss fraktkostnad.


Nee... nu ska jag lägga mig och lyssna på min ljudbok! God natt!!
#1 - Malin

Jag har en field of lace dress den är jättefin under koftor, köpte den till ordinariepris och trivs jättebra i den.

#2 - Tia

Hej tjejen, tack för länken. Vad sägs om en fika på torsdag???



Kram

#3 - Anna

Jag köpt en en fields of lace på rea nu i powder , den är underbar!!! Jag ångrar mig inte en sekund. Jag köpte den på Pure.

#4 - Susanna

Vad kostar Fields of lace på rea? Är även lite sugen på jeanskjolen. Här var jag bor finns ingen butik med Odd Molly. Närmaste ligger 25 mil bort så jag handlar de mesta på nätet eller Tradera. Ha en bra kväll!

#5 - Pingla

Jag hade köpstopp på mig själv men lyckades ändå snubbla ut från Mathilde med en fields of Lace idag. Vet inte hur det gick till. Har nada självkontroll.



Susanna, den kostar 1100kr på Mathilde nu. Wink i sturegallerian har den oxå för samma pris.

#6 - Agneta

Om jag får råda så skulle jag köpa indy klänningen i brunt. Provade den på Mathilde idag och den var helt fantastisk,väldigt smickrande för figuren!!! Jag har lite svårt för modeller där man ser mycket större ut än man är!! Alltid lite jobbigare om man har större byst med vissa modeller.

#7 - Susanna

Tack snälla Pingla!

#8 - Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!T

haha vilken sötis =)



Lägger till dig på BLOGLOVIN! Vore kul om du ville göra detsamma: http://www.bloglovin.com/blog/779424/fruktbus---ung-mamma-bland-vtservetter

#9 - Nina

Vore roligt om du ville dela med dej av dina tankar kring det inlägg jag just skrev om "arv och miljö" i min blogg.



Söt han är plutten.



Ha en bra dag!

#10 - Zun

Tack för tipset Pinglan. Jag ringde till Mathilde, men de har aldrig ens haft Imagination Wrap koftan på lager, sa tjejen jag pratade med (?). Jakten går vidare.......



/Zun