bambi

Tillägg

Jag lägger även till min Hand emb silk scarf till outfitten... vi ska vara utomhus en stund idag så det kan bli lite kallt.
#1 - Mirva

Kallt? ;-) Vi har +27 grader i Sthlm :-D

#2 - Ina

Vi har också tråkigt väder här idag, det regnar och är grått och trist.:-(

Din dagens är såå fin, klänningen är supersnygg och det passar perfekt med den vackra scarfen till!! Sitter fransarna bättre nu när du fäst de bättre? Har själv kikat på den på rea men inte köpt p g a att den ska vara så ömtålig...

#3 - Pingla, nu utlottning i bloggen

Undrar också över kallt, +25C i Västra Sthlm.



Men Ina, du är ju superhändig. Det är bara att sy fast fransarna så funkar den.



Och Bambi, kallt el inte. Sjalen var pricken över i.

#4 - Hanna

Fin blogg =)

#5 - Bina - everydaymolly

Åhh jag har också haft min idag - men av den anledningen att jag har nackspärr.. vad passar då bättre än att ha den vackra hårt lindad runt halsen?



Hoppas du haft en bra dag!

#6 - Malin

Jättesöt scarf! /Malin