bambi

Tips på hur man ökar besökarantalet på sin blogg. Del 7.
Det var länge sen jag uppdaterade mina tips... men nu äntligen! Prenumera gärna på bloggen så att du inte missar nästa del:

bloglovin 





#1 - Nina

Bra tips!

#2 - MariaMartina

För en som är ny i bloggvärlden.. Vad är pinga för nåt?

#3 - Rebecca

Jag som älskar leka med photoshop använder sällan photoshopade bilder i bloggen men det där picnik måste jag ju kolla in vad det är för något. Älskar allt som har med fotomeck att göra.



Ha en underbar helg!

#4 - Eva [Bland rosa och blåa tuttar]

Och här har du en ny besökare som bidragit till åtta sidvisningar, eftersom jag läst igenom alla dina länkade tips. Finemang!

#5 - Lilla a

Tusen tack för ett super bra inlägg! Började blogga för fyra veckor sen och det går väl så där... och hade kört fast ordentligt på idéfronten över vad jag skulle kunna göra för att öka antalet läsare på min blogg.



Detta var ett av de bästa inlägg jag har läst sen jag börja läsa bloggar. Kanoners!



/Lilla a

#6 - Captain Karrow » Foton, illustrationer & migrän

Jag gillar dina tips. :)

#7 - M - Bloggar om personlighet, foto och mode!

Hej. Vad vill "du" läsa mer om i min blogg? :D

Kram!

#8 - Emanuel Nilhzon

Diggar dina bloggtips :P

#9 - Spaceann

Toppen. Tack! Roligt med tips! Himla trevlig blogg du har, jag är nu ny prenumerant.

#10 - Julia

Ser att det var längesedan du skrev detta inlägg, men har en fråga angående expose hos bubbleroom. Hur fungerar det? Och om du kanske också vet hur man tjänar pengar på det? Det står att det är möjligt. Vet du det? Du som verkar insatt :-) Tackar för svar på förhand!

#11 - Julia

svar: okej, tack för att jag fick svar på det, har försökt hitta var och hur det är jag tjänar pengar på den sidan, men förgäves, det står faktiskt att man kan dock. hursomhaver, tack! och fiffiga inlägg om hur man ökar antalet, ska titta igenom de noggranna!

#12 - Anonym

söt bebis du har asså <3

#13 - Anna

söt bebis du har asså <3