bambi

Trekamp

Duracellmamman och Sessan och Prinsessan

Jo, det var ju nyss trekamp. Där vi skulle:

Bygga ett sånt högt torn som möjligt med sugrör:

Tumadre är längst till vänster, hon har en sån otroligt fin klänning på sig!

Sen så skulle vi skriva ett blogg inlägg på 5 minuter där alla 10 bilder skulle vara med i inlägget:


Och sist så skulle vi skriva en slogan till nästa års mammablogg gala! Min grupp vann! Det fina priset var en jättestor Yankee Candle. Jag valde ett som doftade äpple.



Vi har fått ännu fler goodiebags... det är nästan så att man har gått plus på att åka hit. Vi har t.ex. fått Antivirusprogram från Norton som gäller för 3 datorer värt 1000 kr!

#1 - anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

Oj så kul med massa gratissaker!. Grattis till vinsten också!

#2 - Perla - mamma till två sessor!

Kul att få en uppdatering från galan! Hade gärna velat vara där... men vi hade andra planer både idag & imorgon =/

Kul att se lite mammabloggare man känner igen :)

#3 - nina

Mäh! Va ni får. Å va KUUUUL ´ni verkar ha. Jag vill oxå. Vem blir bjudna.

Partaja lite för mig me är du snäll.



/Avundsjuk

#4 - Erika

Hej! hittade hiit via sessan o prinsessan =) undrar om du har lust att skicka bilden på oss med "sugrörstävlingen" till mig? vore toppensnällt! mail: [email protected]

#5 - TUMADRE

Kul att du gillade klänningen! :-)