bambi

Trodde att det bara hände på film..

Jag har pratat med mitt försäkringsbolag... han som jag pratade med trodde knappt på mig när jag berättade vad som hade hänt! Haha.. han sa att han trodde att sånt bara hände på film.... Nej... det händer mig också  ;)

#1 - Pingla

Det är ju så totalt osannolikt att man ska vakna upp oxå har man fått en TV som har ramlat ner på bilen. Vad är oddsen för det?

#2 - sofie

Haha, det händer dig! .. helt otroligt!

#3 - Ge Mig Livet Tillbaka

Men, herregud?! Det där var ju helt sjukt?

#4 - Mia

Haha, ja det där e ju helt galet, vem gör så liksom? Kastar ut tven? Kanske vart påtänd eller nått?



En Molly som jag jättegärna velat få tag på är Tintarella blouse #391 i strl 1 el 2. Den verkar vara grymt svårt att få tag på - finns en ute på tradera nu med det är 0 och det går inte alls.



http://4.bp.blogspot.com/_8Ye69whBb4w/SiwOC2AqmmI/AAAAAAAAAWs/7eeA0E7Yl-4/s1600-h/grey.jpg (den i mitten)

#5 - Bina - everydaymolly

Ja det låter ganska otroligt - men vi har ju sett det - och du HÖRDE det till och med..