bambi

Vill du gästblogga hos mig?

Jag tänkte att det skulle vara roligt att bjuda in någon av mina underbara läsare att gästblogga hos mig! Det får gärna handla om något som jag själv brukar blogga om, t.ex. genus, Odd Molly (kanske din egen Odd Molly historia?), ditt barn, kanske din förlossningsberättelse eller något annat spännande/gripande/roligt du har varit med om? Du behöver absolut inte hålla med mig och mina åsikter!

Maila mig om du tycker att det låter som en rolig idé, du behöver inte ha en blogg för att gästblogga men om du har det så länkas du givetvis!
#1 - sofie

Vilken rolig idé! =)

#2 - Tilda

Kul ide!

Är du ett Odd Molly-fan? :)

Tack för titten i min blogg



#3 - Nina

Ååå vilken kul idé. Jag vill gärna gästblogga hos dej. Ska jag skicka ett mail oxå?

#4 - chatta

Hejsan!



Fin blogg du hadde?bloggat länge?

jag driver sidan chatzone.se och just nu bjuder vi in lite bloggerskor hos oss

vi ger ut gratis guldmedlemskap om du reggar dig via denna länk : http://www.chatzone.se/R/66516050.aspx

hos oss kan du enkelt skapa en egen profil där du kan promota din bloggadress

och få mer besökare till din blogg.



Välkommen

#5 - anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

Sv; Ja jag ska visa upp fotoboken så snart den dimper ner i brevlådan! Kul med gästbloggare!

#6 - Kadri

vad rolig idee med gästbloggar.

första gången jag tittar in här. ska läsa lite nu o se vad din blogg handlar om. fin design i alla fall och söta barn bilder.