bambi

1:a klass
Nu så har jag fixat tågbiljetter till Mammablogg Galan den 4 Juli! Först pratade vi om att sambon och Zack skulle följa med, men det har vi inte riktigt råd med så jag får åka ensam. Men det gör inte så mycket.

Det var lite roligt för resan dit så ska jag åka 1:a klass, eftersom det var mycket billigare! Kostade bara 195 kronor medans 2:a klass kostade ca 400 kr! Konstigt! Nåja, jag klagar inte... jag åker gärna 1:a klass  :)

(Men resan hem blev 2:a klass...)
#1 - Amanda

Hej!

Gud va roligt att du kom förbi oss i fredags =) var så himla roligt att se dig o lille Zack igen! Hoppas jag inte var alltför stirrig, men jag var så himla lycklig =)



Ha det bra!

Massa kramar från Amanda som just har blivit arbetslös ;)

#2 - Marih

Mamma blogg-gala låter inte helt fel..hoppas du får skoj!

#3 - Loa

Lyxigt!

hoppas att du får en riktigt härlig helg!

#4 - Sophia

Vi ses på galan!! :D