bambi

Är jag lik henne??

Jag fick två kommentarer om att jag var lik "Susan i Cityakuten". Eftersom jag inte brukar se på Cityakuten så var jag tvungen att googla... och hon var ju ganska snygg... men inte så lik mig... (tycker jag)... eller...?

Men hon hade väldigt snygg frisyr på denna bild... och jag är i stort behov av att klippa mig... man kanske skulle inspireras lite..?  :)
#1 - Anonym

Jo du är nog lite lik henne och jag tror du skulle passa superbra i den frisyren!!:-)

Mvh Ina

#2 - Julia

Du är inte lik henne. Men du skulle nog passa i frisyren!

#3 - Linda

Jo du är faktiskt lite lik henne och frisyren tror jag passat dig!

#4 - Sasha

Jag tycker det är något över henne som påminner om dig. Så ja jag tycker du är lik henne:)

#5 - Linda

Snygg frisyr måste jag säga att hon hade, och jo, jag tycker att du är rätt lik. Tyvärr har jag super lockigt hår (inte självvalt) så jag hittar sällan några lämpliga frisyrer.. tyvärr

#6 - marija

Ja du är faktiskt lik henne:) och frisyren är jättesnygg! vilken söt son du har btw!

#7 - Bina - everydaymolly

Ja - absolut finns det drag av likhet!

#8 - Freshrose

Jag ser likheter! :)

#9 - Agnieszka

Jo lite lika är ni nog allt!

Ja frisyren skulle nog passa dig!

kramar

#10 - sofia

jag tycker allt att du var rätt lika!

#11 - Anna-Karin med Filippa

Kul att så många höll med mig om att du är lik henne. Speciellt på den bilden med klänningen från Indiska. Hon hade samma frisyr som du har nu under en lång tid i Cityakuten.



Den här frisyren var jättesnygg! Och du skulle passa perfekt i den!

#12 - Nina

Jo lite lika var ni allt =) Fin frisyr!