bambi

Badplutt

Plutten badar och gör sig ren och fin inför midsommar. Det ser ut att bli midsommarfiande hos min syster imorgon! Ska bli trevligt, synd bara att det ska regna en massa imorgon!

Jag är så trött idag, det var ju min tur att gå upp med plutten imorse... så jag ser fram emot sovmorgon imorgon!
#1 - supermom

Vilken härlig blogg du har! Du verkligen bjuder på dig själv... kommer definitivt att titta in igen!

#2 - Anonym

Åh vilken liten sötnos!!:-) Våra grabbar får ta sig ett dopp imorgon så de också är rena och fina (hur länge det nu håller i sig hi, hi).

Såg din videoblogg, alltid kul att se det blir lite mer personligt än att bara se bilder och läsa text.

Jag är inte alls avundsjuk på din skarf nääädå;-). Jag var och fingrade på den idag i butiken men jag gjorde inget inköp idag men jag är sugen...

Önskar dig och de dina en riktigt härlig midsommar!

Mvh Ina

#3 - Camilla

nej vad söt!