bambi

Brödbak och hårgrejs
Nu har vi (alltså jag och Zack) varit iväg och röstat. Jag satte ner Zack på golvet inne i vallokalen medans jag gick och röstade (frågade först om det gick bra, jag hade lämnat vagnen utanför eftersom det var trappor upp). När jag var klar så stod det en mindre folksamling runt honom och gullade med honom. Alla tyckte att han var så snäll som satt helt tyst och väntade på sin mamma  *stolt*  :)


Sen så har jag inhandlat en massa ingredienser för att göra LCHF-bröd (fjärde sorten). Måste hitta ett bra frukost-alternativ, för detta funkar inte just nu. Så nu ska jag ta och baka bröd.

Det blir bara så otroligt dyrt att hålla på och handla en massa nötter och frön... uscha... LCHF är inte snällt mot plånboken!


Sen så inhandlades balsam och en root lift på apoteket. Jag är helt insnöad på SachaJuan... jag tycker att märket är toppen för mitt hår!
#1 - Marih

Kan du inte lägga upp recept på bröden du bark?nyfiken

#2 - nina

följa varann med bloglovin=)?