bambi

Dagens fråga

Tycker du att det är okej att kvinnor badar topless i badhus?

#1 - Anonym

Nej, det tycker jag inte. Trist kanske men nu är det ju så att det är laddat med bara bröst..så varför? Bara för att utmana och se vad folk säger? Onödigt. Jag har inte de behoven.

#2 - Agnieszka

Nej jag tycker inte det är okej att bada topless på badhus, för all del om man är utomhus på stranden eller så, men när man är på ett sånt ställe tycker jag man ska visa hänsyn till andra!

#3 - malin

Nej, jag har ingen lust att se andra kvinnors tuttar flygandes i mitt ansikte medans jag ska motionsimma.

#4 - Martina

Nej! Jag har inte bett om att få se dem o då ska jag kunna slippa det också.

#5 - lady dahmer

självklart. Bröst är inga könsorgan.



malin -- tycker du om att få tjocka mäns manboobs flygandes i ditt ansikte eller har du bara bikinikrav på just kvinnor?



martina - jag har inte bett om att få se feta människor i bikini eller håriga ryggar. Kan jag kräva våtdräkt på dessa?

#6 - Mari

Nej.. Det är nästan så att jag tycker att det är lika illa som att bada utan underdel. Visst att det ska vara jämställt och killarna kan ju visa sina bröst, men nja. Så länge brösten är såpass sexuella som dom är så känns det bara fel.

#7 - maria

Varför i hela friden vill man vara topless i ett badhus undrar då jag, okej på stranden eller i en solstol om man vill undvika streck från bikinin...

Jag tycker att det är jätte konstigt....

Så svaret på frågan är Nej!!



:)

#8 - Caroline

Nej. Det ska man inte få.

#9 - Jolanta

Och varför inte om de själv vill?

Är det vacker byst så blir det extrasnyggt också!

Det enda som är onaturligt där är implanterade bollar istället för bröst, allt annat är bara vackert om det är spänstiga och inte för stora bröst. Tycker jag...

#10 - Sandra

Nej det tycker jag inte. Jag tycker inte ens det är okej på stränderna om det är mycket folk där. Okej om man är själv på en strand eller så. Jag tycker heller inte om att se män och deras håriga bröst :S