bambi

Dagens outfit

Ni får ursäkta den kladdiga spegeln, Zack har slagit lite på den. Måste ta och putsa den...


Det är 15 grader varmt ute, men mulet. Jag hade tänkt ta min jeanskjol men dom enda strumpbyxorna jag hade var trasiga. Så jag ska nog gå förbi och köpa nya på vägen hem idag.

Så istället blev det mina Fornarina jeans (mina favoriter), min Dairy Cardigan och ett gult Pointelle linne.

Jag tycker att det är så fint med det gula linnet under denna kofta eftersom det matchar dom gula broderierna. Min Diary Cardigan är i storlek 3, alltså en storlek större än vad jag brukar ha och jag gillar när den är lite stor...
#1 - Bröllopsbloggen

hej hej hoppas allt är bra med er?



tycker att jag känner igen dej, ja kan inte sätta finger på vad det är i vilket sammanhang jag sett dej tidigare än bloggar...

har du släkt eller något här ifrån....

??



www.misstessan82.blogg.se

#2 - Bina - som inte kunde låta bli att börja mollyblogga..

Himla läckert med gult och lila! ~gillas~

#3 - Evalena

Ha, lustigt! jag har så gott som alltid en 3a på överdelarna men just denna koftan har jag i 4a precis av samma anledning! (den rosa dick)