bambi

Egna inbjudningskort

Som jag skrev tidigare så planerar jag ett stort kalas när Plutten fyller ett år (istället för dop/namngivningsfest). Jag har redan börjat titta lite på inbjudningskort eftersom jag skulle vilja skicka ut fina inbjudningskort med kort på Zack på. Priserna skiljer sig åt en hel del som ni ser...

Jag skulle även vilja göra en fotobok över hans första år... kanske till och med dela ut till släkt och vänner... men det skulle bli för dyrt eftersom dom oftast kostar över hundralappen styck.
#1 - Veronica - Kämpar mot målvikt!!

Kan rekomendera www.petrifiedinpink.se En härlig tjej vid namn Petra som gör underbara inbjudningskort!!

#2 - Camilla

Jag rekommenderar Trycksaktorget. Beställde våra dop inbjudningar därifrån och snabb leverans och de vart jättebra! :)

#3 - Perla - mamma till 2 sessor!

Om du kan, gör ett eget kort i Photoshop och framkalla det sedan hos Crimson.se t ex som vanligt foto. Pris 1-3:- ca =) =)

Så brukar jag göra!

#4 - Anneli

Här är ett annat tips, dom gjorde vårt dopkort jättefint och personligt. www.tunner.se

#5 - Dante

Kika här http://www.optimalprint.se/

10 stycken gratis. Resten billigt och bra pris på. Vi har beställt inbjudningskort som blev jättefina!

#6 - Linda

Annan rekommendation är http://www.printswithwings.com/, lycka till :-)

#7 - Stina

Vi beställde också på www.printswithwings.com ... helt underbara designs och fanastisk kvalitet, som slår alla jag testat tidigare!