bambi

En favorit ur den kommande höstkollektionen...


T88 Dress i färgen Grey. Åh, va jag längtar!
#1 - Katinka

Wow! Den gillar jag! Så då blir det alltså till att ruinera sig till hösten också. Jag vågar faktiskt inte ens räkna hur många plagg jag investerat i från vårkollektionen. Inget från sommarkollektionen dock. Tur för min ekonomi om inte annat.

#2 - Evalena

åh, den var fin! passar nog under min kappa med fårskinn, tror den heter Rulams eller nåt.(mitt dyraste plagg ever!och varmaste......)

#3 - Anonym

gisses nu längtar man lite till hösten...snygg!

#4 - karin

var får du se alla kommande plagg?

#5 - Juristen

Jäklar vilken läcker klänning! Jag skäms nästan över att säga att jag redan längtar tills hösten. Vet du när den dyker upp i butik?

#6 - Anna

Pris??

#7 - FiaS

Oh my god!



Ok. hösten: here I come!



Det var klänning nr2 som jag bara vill ha!

Suck..