bambi

En favorit ur den kommande vinterkollektionen...


Voile short dress i färgen Chocolate. Åh, va jag längtar!
#1 - camilla engström (lillmillan)

Men herregud! hur skall jag ha råd? Vill ju ha samtliga plagg du visat nu ;)



Har redan kollat med ajabaja när man kan förboka från dem ;)

#2 - Katinka

Men kan man förboka på Ajabaja?

#3 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Odd Molly brukar ogilla förbokning. Har hört att dom har sagt till flera webbutiker att dom inte får hålla med förbokning!

#4 - Camilla (lillmillan)

Jag fick mailade en fråga och fick till svars att de får in kläderna i augusti och att förbokning kan ske så fort de fått upp dem på sidan dvs i juli/början av aug. Det vill säga innande fått plaggen in till butiken.

Men man kan väl förboka på marengs också väl?

#5 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Camilla: Jo, man brukar kunna förboka på marengs.. men det känns lite som om dom inte bryr sig om Odd Mollys regler eftersom dom inte är ett svenskt företag (men det är bara det intrycket jag har fått). Men jag har hört från flera svenska webbutiker att förbokning är förbjudet.

#6 - Evalena

Den där tunikan var snygg men alldeles för mycket vidd nertill för en storbystad. kommer se ut som en gravid elefant iden.......snyft

(alltså det är jag som är den storbystade och som kommer se ut som en elefant ;-) )

#7 - Bina

Åhhh brun ~vill ha~

#8 - tess trött tokig morsa/Bröllopsbloggen

va tycker du om kakan jag gjorde i bloggen efter ditt recept?



http://www.brollopsbloggen.webblogg.se

#9 - Angelica

vad menar du med texten på din header " mot gummi, glas och metall, betyder ett mirakel inget alls.." ? :P

#10 - Anna

jamen det är väl från Kent-låten 847!

#11 - annsan_s

Hej! Gå med här och få 2000 banner visningar idag när du blir medlem.



http://www.bloggplus.se?r=58155