bambi

En regnig men mycket trevlig tisdag!


Sambons släkt har varit här hela dagen. Det har varit kortspel och fika, jag fuskade liiite när det gäller min diet och tog en sån där giffel (typ en mini-bulle). Sen så har Zacks farmor lekt med honom heeeela eftermiddagen så han kommer nog somna gott ikväll. Nu är dom iväg och ska köpa grejer så att vi kan göra tacogratäng! Mums!

Tyvärr blev det ingen Gröna Lund denna gång pga vädret. Det bara regnar och regnar idag  :(

Åh, vår nya vagn har kommit idag! Jag längtar så efter att få prova den. Nu kan jag gå ut på promenader igen, det har ju inte gått med vår gamla vagn när det har varit punktering på ena hjulet!

Ha en underbar tisdagkväll allihopa!
#1 - Dante

Det där med tröttheten efter ett farmor-besök känner jag igen. Elvispen somnar som en stock när han varit hos farmor -mycket intryck på kort tid antar jag

#2 - Cissi

Jag fuskade också idag - jag tog en kaffe med mjölk...

#3 - annsan_s

Oj, vad mycket regn ni har då. Här har det kommit 10 droppar. Kram

#4 - mammagladh

Vad spännande med ny vagn.



Vad innebär uttrycket "Leva Livet" för dig? Läs mer i bloggen.



http://mammagladh.blogg.se

#5 - I våran lilla vrå

kikade in