bambi

Glassmys ute i skuggan

Vi var ute en sväng idag och myste på en filt och åt glass. Det är ju så varmt så det är skönt att vara i skuggan! Det gick mycket lättare för Plutten att somna ikväll, skönt!


#1 - Sanne

Nu har kattungarna blivit större och nya bilder ligger uppe i bloggen! Vill du eller någon du känner skaffa katt så hör av dig till mig :)

#2 - ung mamma

Nej, min mens är aldrig sen, speciellt inte 14 dagar! Ja, mina bröst har blivit lite större och är ömmare, har dessutom "mensvärk" titt som tätt, men aldrig kommer det något =/

#3 - Honungspojkens mamma

Ser riktigt härligt ut och hoppas att de sömniga kvällarna håller i sig!



Vilket fint inlägg du skrev om hur du förändrades som mamma! (Min förändring blev ju så stor att jag har svårt att få till något vettigt i ett inlägg...)



Kram och lycka till på Mammabloggalan!

#4 - Bina - everydaymolly

Åhh vad härligt det ser ut!