bambi

God morgon fredag!

Åh, äntligen fredag och helg! Planera för helgen är bara att mysa, men också shoppa.... tyvärr inte till mig utan till sambon som är i stort behov av kläder. Men jag älskar att shoppa, så jag tycker att det är roligt även om det är till någon annan!

Imorse var det ju min tur att gå upp med Plutten. Han vaknade vid kl. 4 först!! Jag tänkte "åh, nej.. ska jag redan behöva gå upp?". Han ser mig från sin säng när han ställer sig upp i den, så jag sa åt honom att försöka sova lite till för klockan inte var så mycket (jag gick aldrig upp ur sängen). Och då somnade han om!! Wow! Och sov till 06.20!! Det tackar jag för! Tyvärr så sov jag inte så bra däremellan 4 - 6.20, men hellre det än att gå upp vid 4!
#1 - angelica - en annorlunda ung mamma blogg

vilken fin blogg du har, ska vi lägga till varann på bloglovin kanske?=)

#2 - Bina - everydaymolly

Hoppas ni får en fin helg!

#3 - anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

Ja usch, 4 känns aningen tidigt. Hoppas ni får en härlig helg!

#4 - Fia

aouch! 4 är lite väl tidigt! Hur sov Zack igår? Nyfiken! Hur går det med avvänjning av fm-sovpausen...?

Själv lyckades jag få lite sovmorgon!! Min yngsta ville gå upp dryga 6 men lyckades få henne att somna om och då vaknade vi till 8.10!! Rekord....men så var vi sena igår också...Och hon sover inget alls på dagen längre...