bambi

God morgon tisdag!


Idag så ska svärföräldrarna komma hit, även svågern och svägerskan. Planerna är att kanske bege oss till Gröna Lund, men vi får se vad vi hittar på!

Jag är jättetrött för att i natt runt klockan 2 så hör vi en hög smäll och det crashar till. Så vi far upp (och man har nästan fått en hjärtattack) och smyger ut i hallen... jag funderar om det är en inbrottstjuv eftersom det var ett sånt högt ljud. Men så får jag se att det är en tavla i den yttre hallen som har åkt ner! Mycket skumt eftersom för exakt 4 månader sen så åkte en annan tavla ner under natten (bloggade om det här).

Ännu konstigare är att Zack inte ens vaknade! Han måste ha sovit väldigt djupt! Jag hade lite svårt att somna om efter det... låg och funderade på varför en massa tavlor ramlar ner. Är väggarna så dåliga? Det var samma typ av tavelkrok på båda ställena. Men det har inte hänt förut att tavlor har ramlat ner en massa och vi har flyttat runt och bott i en massa olika typer av lägenheter med många olika typer av väggar. Så rätt så konstigt är det... och väldigt drygt att hålla på och plocka upp glas, dammsuga och köpa nya ramar! 

Nåja, hoppas att det inte ska hända nån mer gång nu!

#1 - Josephine

Läskigt !

#2 - Sandra

Åh, vad irriterad man skulle bli på't!

Eller ja, jag skulle nog bli mörkrädd.

#3 - ♥ Jempajenny

Poltergeist kanske? Som har något emot den 2:e i månaden...ler

#4 - Anonym

Kanske annan typ av vägg här? Då behövs kanske en annan typ av krok och fäste i väggen...