bambi

Här var det strömavbrott... igen..

Jepp, vi hade nyss strömavbrott... för tredje gången sen vi flyttade (alltså på lite mer än ett halvår). Sjukt mycket ju!

Denna gång så var jag ensam hemma med plutten och han satt i badkaret och plaskade. Det blev helt plötsligt kolsvart (vi har inga fönster i badrummet) så jag fick lite panik och drog upp honom ur badet snabbt som attan. Jag torkade av honom så gott jag kunde i mörkret och gick sedan ut i vardagsrummet för att klä på honom.

Men denna gång höll det inte på i 5 timmar som förut.... nu var det kanske en timma... men ändå! Irriterande att det ska hända så ofta!

#1 - mammagladh

Men vad trist. Är det gamla elledningar?

Vi slipper ström avbrott... Skulle det ske så är det bara at koppla på en traktor till elverket och ser traktorn till att elverket leverar ström. Helt super! Denna åtgärd har väl behövts ca 7 ggr på ett år.



Annars är det ju mysigt med levande ljus :-)



http://mammagladh.blogg.se

#2 - Nadja

Hejhej!

Snubblade in på din blogg genom en annan och skall absolut läsa mer på den, men innan dess vill jag bara säga;

Älskar hur du citerar Kent 747 i headern. Snyggt!

En av de bästa låtarna i historien, inte sant?! =)

#3 - tess trött tokig morsa/Bröllopsbloggen

hej hej, ne ingen aning då vart det kan va ja känner igen dej ifrån :-p

kanske du är tokt lik någon från när ja va mindre... hehe lite skrämmande är det på något sätt..



ha en bra kväll

#4 - Jenny

Tack för grattisen, jag blev själv otroligt chockad, har kikat runt på många väldigt fina, däribland din så trodde aldrig heller jag skulle vinna, men såå glad :)



Önskar er en riktigt härlig helg, många kramar Jenny