bambi

Helgens planer
God morgon fredag! Vi har ett fullspäckat schema under hela helgen, hoppas att vi får ihop pusslandet med mat- och sovtider!

    Idag:
  • Ska iväg och gratta gamla elever som tar studenten
  • Fika med kompis
  • Fira kompis som har tagit sin läkarexamen (ni får se vad han fick sen!)

    Imorgon:
  • Nationaldagslunch hos några vänner
  • Grillkväll med nån sorts fotbolls(?)match hos några andra vänner

    Söndag:
  • Sambon är borta hela dagen och jobbar som valförrättare, så jag och Zack är ensamma hela dagen
  • Jag och Zack ska bege oss iväg och rösta
  • Ska eventuellt baka muffins med en kompis


Det är 10 grader och mulet här i Stockholm, jag hade velat ha klänning på mig idag... men jag vet inte alls vad det blir! Jag tänkte faktiskt klä upp Zack i en fin skjorta med slips dagen till ära... han fick den av några vänner för många många månader sen, men då var den för stor... men jag tror att den ska passa nu.


Och så vägde jag mig imorse: 69,6... det går sååå sakta nu! Hoppas att det lossnar snart (fast bättre neråt än uppåt):





 

En massa bilder kommer sen!!  Ha en underbar fredag!

#1 - bröllopsbloggen

låter som att du kommer få en kalas helg



kram på dej



www.misstessan82.blogg.se

#2 - nina

Oj va mkt skoj på schemat.

#3 - Daniel

Oj så mycket



Njut av helgen!