bambi

Hello onsdag!
God morgon... eller ja, jag har ju varit vaken två timmar. Sambon gick upp med Zack imorse så jag fick sovmorgon. Sen så har jag varit social med zambons släkt så då blir det inte så mycket bloggande.

Idag så ska nya vagnen plockas ihop och invigas. Vi ska iväg och handla lite mat för resten av veckan. Jag ska även planera sommaren, vilka dagar som ska jobbas och vilka jag ska ha semster. Vi har en hel del inbokat under sommaren med bröllop, fester, mm. Så allt måste gå ihop och det krävs ju lite extra planering när man har en liten plutt. Vad ska ni hitta på idag?

(Regnar gör det fortfarande....)

Ha en underbar onsdag allihopa!
#1 - Elin (Edvinsmamma)

Idag blir det en städardag här hemma...passar på när det inte alls är något roligt väder ute...



Nyfiken på vagnen och hoppas att du lägger ut bild på den sen :)



Kram

#2 - Cissi

Kul att du skriver Zack och zambon. ;-)

#3 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Cissi: haha... det var av misstag!!