bambi

Inga sötsaker!

Jag har faktiskt klarat mig från att smaska på sötsaker (undantag - nån glass då och då i solen) sen jag slutade med Cambridgekuren. Jag vet inte om det är det som har jag gjort att jag håller vikten. Jag äter som vanligt, men inga sötsaker. Men jag hade gärna velat gått ner 3-4 kilo till...

Men jag är lite stolt och glad över att mitt sötsug är borta... hoppas bara att det håller sig borta! (Är lite orolig att det ska komma tillbaka nu när man äter lite glass och sånt...)
#1 - ida UNG MAMMA OCH NYINFLYTTAD TILL SMÅLANDSVILLA

men ååå, nu blev jag verkligen sugen på sött när jag såg de där bilderna!!

#2 - Emma

Hej lilla vän, jag ska börja skriva på min blogg om en ny metod hur man renar huden, får bättre hår, och far ner kilon på ett effektivt sätt, han som jag fick programmet ifrån sa ti mig att denhär typen av cambridekuren var ganska "dålig" eftersom man får väl inte äta kött heller? Och vissa människor hade blivit sjuka av det. Kram från emma

#3 - Marih

Du är duktig som nått dit dät du är idag iaf tycker jag. Jag har precis tagit tag i vikten efter födseln och hoppas på att också bli av med mitt socker sug...

#4 - Emma

Oj bara pulver? Funkade det? Nu har jag iallafall lagt upp på bloggen en bra system det var en blandning av Gi metod och någon annan som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på. Men om det passar dej är det ju bra :) Sköt om dej, kram från Emma (som också är i väntan på höstens mollyn ;))