bambi

Jag har fått en mammaskada
Syns kanske lite dåligt... men det är ett blåmärke där...


Jag har fått en mammaskada. Ni vet en sån där skada som bara mammor kan få. Jag har ett stort blåmärke vid vänster handled. Det har jag haft ett par gånger nu, sen jag blev mamma.... Ni som inte är mamma kanske undrar hur jag har lyckats få ett blåmärke just där??

Jo, dt är nämligen så att när man ska gå och handla med barnvagn så är det inte så lätt att köra barnvagn samtidigt som man bär på en kundkorg. Då blir det lätt så att man hänger kundkorgen på handleden medans man kör barnvagnen med båda händerna.... sen när man har lagt i en flaska med cola light, 800 gram köttfärs och 10 burkar med barnmat så väger den där kundkorgen en hel del och då får man lätt ett blåmärke där.... i allafall jag  (men jag har rätt så lätt att få blåmärken över huvudtaget).
#1 - Charlotte

Haha! Jag känner igen det!

/ Charlotte

#2 - Josefine

Haha, mammaskada! Den skadan har jag klarat mig undan ännu!!

#3 - anna ♥ ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ ♥

Jag känner också igen det där!

#4 - nina

Yes. Been there done that.

#5 - Ulrika

Haha! Åh vad jag känner igen mig...Häromdagen när jag skulle böja mig och ta upp ett fiskpaket ur frysdisken tappade jag korgen rakt ner i golvet så att TRE mjölkpaket sprack!Liite pinsamt att säga till personalen!