bambi

Långa sovpass gör mig lite orolig....


Runt 15:30 somnade plutten... han brukar ta en eftermiddagslur så där. Men efter si så där 2 timmar så får jag en klump i magen och tankar börjar dyka upp "tänk om det har hänt honom något". Det blir altlid så när han sover så länge... för då och då sover han 2-3 timmar i ett sträck under dagen och jag blir alltid lika nervös och vill smyga in och kolla till honom. Jag trodde att jag skulle vänja mig nån gång... men jag kan inte låta bli att bli orolig när han gör så här.... så efter 2 ½ timme så gick jag till slut in till honom och då såg han ut så där på bilden och snusade så sött  :)

Men nu vaknade han!!!
#1 - Ulrika

Min dotter sov alltid väldigt mycket och länge ända upp i tre års åldern! Det behövde hon verkligen för hon var (och är fortfarande) otroligt aktiv, så de timmarna behövdes för att ladda batterierna! Särskilt vid tillväxtperioder så behövs det nog mer sömn, så du behöver inte vara orolig, tror jag! Nu är min dotter snart 8 år och lägger sig vid ca 19-19.30 tiden, så det krävs fortfarande mkt sömn! En riktig sötnos är han! :)

/Ulrika

#2 - nina

Tänker som du

#3 - UngMammi

Så gullig sovställning ;) Han är otroligt söt din lille pojke :) Ha en trevlig dag!