bambi

Lite shopping...
  • Senaste traderafynden en tröja från Po.P och Family Guy säsong 7.
  • Fick tag i jeanskjolen i storlek 2 på Mathilde, men den är lite för tajt.. skulle egentligen ha haft mittemellan 2 och 3. Men jag vill ju gå ner 4 kilo till... så man får hoppas på att jag lyckas med det och att kjolen passar som ett smäck!
  • Köpte två behåar på rea på Twilfit (halva priset!), den nedre är från Tiger... tyckte den var skitsnygg med den stora rosetten i mitten! Jag var/är i stort behov av nya behåar nu när jag har slutat amma... så det var skönt att få tag i några snygga på rea!
#1 - Pingla

Dösnygg bh! Visste inte ens att Tiger gjorde underkläder.



Vad kul att du hittade kjolen. Tror den kommer töja sig lite så det är nog bara bra att den är lite tight.

#2 - Anonym

Kul med kjolen! Försöker hitta tfnnr till Mathilde men jag hittar det bara till butiken på Biblioteksgatan?