bambi

Livealot blouse i höstkollektionen också
Jag älskar min Livealot blouse som jag har i chalk, skulle gärna vilja ha en till. Men ska nog vänta till hösten, då det finns dessa godbitar:



I färgerna Almost Black, Chalk och DarkRed

Dom är väldigt likt vårkollektionens blusar, men det ser ut att vara lite mer lila bland rosorna som är under bysten.


P.S. ButikCha (dansk webbutik) har redan preorder på en del plagg från höstkollektionen. Jag har aldrig beställt därifrån, så jag har ingen aning om hur bra dom är. Men jag brukar aldrig lägga några preorders, man brukar kunna få tag på det man vill ha ändå.... (speciellt om man bor i Stockholm som jag).
#1 - Yeyita

Kan varmt rekomendera ButikCha, jag gjorde en beställning i vintras, när dom hade rea: jätte snabb leverans, enkel att beställa...Bara ++++++