bambi

Min Molly-profil
Min favorit just nu:     Min mest använda just nu:      Min allra första:
                    


Min dyraste:                 Högst upp på önskelistan:      Kommer aldrig sälja:
                         


Senaste köpet:               2:a på önskelistan:              Ångrade att jag sålde:
                         


Används varje dag:        3:a på önskelistan:              Den gjorde mig kär i OM:
                                     
#1 - Fru Evelina

hihi vilken kul lista! jag har själv aldrig varit ett fan an odd molly men en del plagg är verkligen söta!



kram

#2 - Katinka

Ja, vilken rolig lista! Min skulle nog se ut så här: Min favorit just nu: Silk Market klänningen/tunikan från förra året, Min mest använda just nu: Dreamdateklänningen i grått och blått från förra sommaren, Min allra första: Mörkblått pointelle linne från Tenfold Knit kollektionen, Min dyraste: RR klänningen från förra vintern, Högst på önskelistan: Brand new 2nd hand dress i powder som kommer till vintern, Kommer aldrig sälja: Min underbara Imagination tank i ovanliga färgen chalk som jag letade ihjäl mig efter, 2:a på önskelistan: Imagination tank även i grått och/eller dark powder, Ångrade att jag sålde: ingenting faktiskt, Används varje dag: Dreamdate toppen i mörkblått nästan åtmintone, 3:a på önskelistan: cupcake Longtop i dark powder, Den gjorde mig kär i OM: Atlas haterneck klänningen i Green från förra sommaren.



Kul lista som sagt!

#3 - Katinka

Oj, glömde senaste köpet. Ja, det var Lovely Kniten i Green det!

#4 - Evalena

Min första var den gråa ullklänningen m vita broderier nertill.

det dyraste är shurling coaten(finns en 1a på tradera just nu).

säljer jag aldrig: nästa alla plaggen (53 st räknade jag till i dag).

favvis just nu: haighten i velour

den lila koftan du ångrade att du sålde har jag i bronze, den är verkligen ett kap

Vill ha: alla fina grejor i rött eller brunt i kommande höstkollektion

#5 - Maria

Hej ! Söker med ljus & lykta efter beg mollysar i stl 4. Sääärskilt en lovely knit...har du några bra tips?



Önskar dig och din familj en fin sommar!!!



Ps Vilken fin blogg du har, toppen!!

#6 - Jenny i Skåne

Jag är ju inte alls något Odd Molly-fan, men vissa av plaggen är faktiskt väldigt fina. Jag gillar nog mest de ganska neutrala plaggen i såfall som scarfen och den gråa koftan som du har som önskeplagg 3.



Blev ganska full i skratt idag på barnens skolavslutning dock när det stod två mammor brevid varandra med exakt likadana rosa Odd-Molly jackor/koftor (nån virkad variant som det står Odd Molly på ryggen, jag har ju noll koll på vad plaggen heter)! Man ser dem ju inte jätteofta(inte där jag bor iallafall) och de är ju ganska speciella så det såg faktiskt väldigt roligt ut!

#7 - Elli

Hej

Sjalen du vill ha är på rea på Åhlens City. Har för mig att den kostade 699 kr nu.