bambi

Mjukstart

Plutten under en promenad med en kompis förra veckan...


Jag åkte hem tidigt från jobbet idag, efter lunch. Tänkte ta en mjukstart med jobbet, jag har ju en del komp. timmar att ta ut efter att ha varit in på möten under påsklovet och i början av maj.

Det är så roligt att komma hem till plutten (och sambon också förstås...). Han blir så glad när jag kommer hem, han är ju så söt!!

Det som är roligast med att börja jobba igen är ändå att jag får användning av alla mina Odd Molly plagg (nån som ser dom!) och att man kan t.ex. diskutera politik under lunchen (förut så fick man inte så bra respons om man försökte med det...).

Imorgon så ska vi tacka av två kollegor som slutar så det kommer att vara en massa tårta och annat gott. Jag ska försöka vara stark och motstå frestelserna. Jag tror även att det blir utgång på kvällen.... får se...
#1 - Bröllopsbloggen

ibland får man fuska lite ju :)

tycker du verkar sköta dej så bra ändå



kram