bambi

Ny sortering på jeansen

Idag gjorde jag en liten inventarie av mina jeans. Jag brukar sortera mina jeans efter färg i garderoben... men nu har jag ändrat till en annan sortering: dom som jag får på mig och dom som jag inte får på mig.

Dom där sista 4 kilona gör att jag fortfarande inte kan ha 5 par av mina jeans  :(

Jag älskar verkligen jeans, är en riktig jeanstjej... så det känns jättetråkigt att jag bara kan använda knappt hälften av mina jeans! (Jag slängde två par jeans också, som var så slitna...)

#1 - Jenny i Dalby

Ibland hjälper det inte att gå ner i vikt efter att man fött barn heller, kroppen ändras så mycket i formen så att inget passar ändå. Efter mitt första barn var jag snabbt nere i samma vikt som före graviditeten, men nästan inga av mina byxor passade ändå eftersom jag blivit bredare om höfterna, fått plattare bak och lite bredare midja (låter snyggt va? :-) ). Nu efter tredje barnet har jag nog ungefär samma form som innan den här graviditeten, med undantag för den platta baken man får av amningen...

#2 - johanna

hej mkt snygga jean..var köps modellen fornarina? mvh johanna

#3 - Anonym

Hej du stora molly-fan!

Du har inte en guide på var man kan införskaffa dessa underbara plagg?

De jag hittar sitter oftast redan på folk.. =/

#4 - ღ Milly ღ

Vilken fin blogg!

Är allt bra med dig?

Kram

#5 - Stephanie

Första gången man tittar in här, men du har verkligen en trvlig liten blogg. :)

#6 - Fru Evelina

snart kan du nog ha alla jeans igen, du kämpar på så bra!!