bambi

Once in a lifetime

Odd Molly satsar på fina kappor och jackor till hösten och vintern. Denna underbara kappa som Helena Christensen har på sig heter Once in a lifetime och kommer att kosta ca 6000 kr. Förutom powder och almost black så kommer kappan även att finnas i dark green.
#1 - Susanna

#2 - Sara

Den var söt men kanske lite för mycket liksom! Lite väl mycket broderier.

#3 - Sanne

Jag undrar om du vet när Odd Molly kommer att visa de plagg som kommer till affärerna i juli. Jag gick in idag på deras sida och kunde inte se att de har lagt upp kollektionen. :-(

#4 - Susanna

Den rosa kappan är helt underbar! Synd att den är för dyr för mig... Har för några månader sedan upptäckt Odd Molly och älskar verkligen dessa kläder! Din blogg har jag börjat läsa för en månad sedan, gillar den! Kul att hålla sig uppdaterad ang Odd Molly kläder! Ha en bra dag!

#5 - Anonym

Åhh det där var elakt haha, den vita är ju helt underbar! TUSAN att man inte har så mycket pengar :(

#6 - Ina

Den är verkligen helt underbar och jag skulle gärna velat ha den i antingen powder eller almost black men 6 000 är lite väl mycket tyvärr...

Mvh Ina

#7 - Bina - som inte kunde låta bli att börja mollyblogga..

Underbar att vila ögonen på!

#8 - Starmama ♥

Jättefina men alldeles för mycket detaljer för min smak! :-D

#9 - Katinka

Ja, den är jag allt sugen på måste jag säga! Underbar! Får se om jag slår till på den.



Det underligaste hände idag. Jag slank in på Milk & Honey här i Göteborg och där hängde Imagination Wrapen i Chalk på rea så jag kunde inte låta bli att slå till. Nu hänger den i min garderob också... Frågan är bara lite vad man ska kombinera den med.



Och jag såg att du hittat min nya Odd Molly blogg. Kunde inte låta bli att börja med en sådan för jag älskar att skriva om kläder och det blir inte bara OM i den, men denna bloggen jag har nu är en humorblogg som jag bara skriver om OM lite humoristiskt ibland. Den är mer mitt intellektuella jag om du förstår, men i OM bloggen kan jag ge mig hän åt frosseriet totalt istället.... Gör det lite anonymt i början, men vi får se vad det blir av det. Ha en härlig dag!

#10 - Agnieszka

Jättefin men lite väl mkt broderier för min smak faktiskt..... Men superfin!

#11 - Sophia

Åh, underbar! Helt klart en jacka i min stil och smak! Men smakar det så kostar det.. :/

Kram

#12 - Pokergirl

Åh... Den är ju helt bedårande! Måste nog börja spara lite slantar direkt, den i almost black SKA bli min!

#13 - Malla

Vilken underbar kappa, den måste jag bara ha!!!!!

#14 - Lotta

Den är helt underbar. Har beställt kappan i powder.

#15 - Malla

Var har du beställt den i från?