bambi

Planerande
Nu har jag suttit och planerat mitt jobb. Jag ska ju börja jobba på måndag, sen så kommer jag jobba en månad sen blir det semester i några veckor tills skolan börjar. Ska bara få okej från rektorn. Känns skönt att bara jobba en månad och sen ha ledigt igen. Den månaden kommer att se ut så här: 2 veckor möten och samordning med dom andra lärarna, sen 2 veckors planering av mina egna kurser!

Så den kommande månaden kommer det inte alls bli lika mycket bloggande. Men jag kommer göra iordning några inlägg under kvällarna som jag bara kan publicera och sprida ut lite under dagen (gör så ibland nu med...).
#1 - FiaS

Välkommen tillbaka till skolvärlden kära kollega!



Fast jag är på ett annat stadium....och jag går på ledighet den 11juni...så sköööönt!

Lycka till med att börja jobba, vet hur det känns!

#2 - Anonym

Roligt att du fick jobb! Men ska du jobba på sommarlovet? Jag håller själv på att trappa ner och avsluta terminen. Vi har sommarlov om 2 veckor. Jippie!!!



#3 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Anonym: Jag har haft jobb hela tiden :) Det är sambon som har nyligen fått jobb. Vi har semestertjänst så vi "jobbar" på sommaren också :)