bambi

Recension av LCHF-bröd
Nu har jag testat 3 olika sorters LCHF bröd. Ingen är perfekt... så här tyckte jag:

Frö-knäckebröd
+ Gott
+ I princip inga kalorier alls....
-  Lite krångligt att göra (och tar lång tid)
-  Rätt så dyrt med alla frön...

Nötbröd
+ Enklare kan det inte bli!
+ Mättande
-  Lite torrt
-  Innehåller liiite kolhydrater så man får vara försiktig

Oopsie bröd
+ Gott
+ Känns verkligen som mjukt bröd
-  Inte alls mättande, bara luft



Idag så har jag gjort en chokladtårta på LCHF vis... den ska stå i kylen över natten så ni får se resultatet imorgon!
#1 - Lene

Tips om du gillar bärpajer: http://chakulaslchf.wordpress.com/ 5 inlägget uppifrån, Morsdagspaj. Ska provas om några veckor ;)

Ser fram emot chokladtårta med recept.

#2 - Babyportalen.se

Intressant!! Ser också fram emot chokladtårtan! :)

Trevlig kväll

//Hanna

#3 - tia på cambridgekurens tredje dag!

Jippie! Nu är jag på dag 3 och mår hur bra som helst!!!! Ner 2 kg. Kunde stänga jackan när jag gick till dagis imorse och känner mig peppad att köra på! Ha en bra dag!





Kram