bambi

Same procedure as usual
Varje morgon är det likadant:

- Zack vaknar runt kl. 6
- Zack äter sin frukost (gröt) runt kl. 7
- Zack sover förmiddagslur efter att ha varit vaken i 2 timmar, runt kl. 8 alltså

- Jag tänker "nu ska jag också sova en stund när Zack sover"
- Men jag kommer på att jag skulle nog behöva starta diskmaskinen...
- ...och tvättmaskinen
- Men nu börjar jag bli hungrig också... bäst att äta lite frukost också...
- Så jag äter frukost framför datorn och fastnar där...

Varje morgon är det så..... (nästan)


Imorse så var jag också helt säker på att jag hade nötbröd i kylen. Jag gjorde ju nötbröd igår... men jag har ingen aning om vart det har tagit vägen. Hittar inte det någonstans (lovar!). Har rotat igenom hela kylen. Så denna morgon så får jag ta the next best thing... jag får väl offra mig helt enkelt:

#1 - Nathalie

Ser gott ut det där! ;D

#2 - Agnieszka

god frukost!

#3 - Ann-Louise

Så väl man känner igen sig... just därför sitter jag framför datorn med frukost nu medan W sover sött efter att ha varit vaken sedan 04.45! (Hans normala tid att vakna sedan någon månad tillbaka....):)

#4 - Bina

Haha - mumsig frukost!

#5 - P

haha stackare, jag lider med dig;)