bambi

Söndagsmys

Vi har haft lite söndagsmys hela familjen med bus i sängen, provning av pappas glasögon och massor med kramar och pussar.

Det är väldigt svårt att fota plutten nu för tiden. Han rör på sig så mycket (vill klättra på allt!) och så vill han sno kameran så fort jag tar fram den och då blir han sur när han inte får det... hihi.. så det är svårt att få några fina kort med stora leenden. Sen så är hans fingrar i hans mun hela tiden också!
#1 - jasse

Så söt. Hur gammal är han? Själv har jag en dotter på snart 8 månader, en riktig liten klätterapa!

#2 - jasse

Ja, det gör nog det. Men jag klagar inte, hon har kul och gör framsteg :)

#3 - Bröllopsbloggen

hehe ja vet va du menar.. min vöfra va med på bild just nu... förut va han ju sån söt linslus med världens leende när man tog fram kameran



ha en toppenvecka



kram

#4 - Elina

Naw så söt han va här då =) Mysigt med småbarn.. Längtar nästan själv =)

#5 - Cissi

Jag köpte en kompakt digitalkamera igår, Nikon Coolpix och den har funktionen "Aktivt barn". Himla bra...;-)